Kim Hyung Jun to Make Drama Debut
 
부업을하다 *♥*mOOn ligh*♥*l*♥*
ღ☆내 꿈 과 내 인생에 한국☆ღ*LOVE LIKE THIS*l
 
 

خوب بگم که هیونگ ما میخواد فیلم بازی کنه...

تو این فیلم به علاوه هیونگ جون،سو یی هیون(소이현)،باک گوانگ هیونگ(박광현) هم بازی میکنن.

این سریال 12 قسمتس و در سال 2012 به اتمام میرسه...

از شبکه KBS پخش خواهد شد....

اسم این سریال "She's Completely Insane," یا Glowing Girlاست.البته اسم دوم اسم موقته.

احتمالا  She's Completely Insane اسم اصلیشه...

خب من که بی صبرانه منتظرم ببینم چجوریه.......

خداکنه چیز میز نداشته باشه...ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ!!!!!!

ولی فکر کنم قشنگ باشه....

 

 

 




درباره وبلاگ


سلام...به وبلاگ من خوش اومدین. این وب بیشتر واسه SS501هست. یعنی 97% واسه دبل اسه. اما چیزای دیگه از گروه های دیگه هم اگه قشنگ باشه میذارم.. و شما هر چی میخواین بگید،من براتون میذارم. هر چیز جدیدی دیدین که من نذاشتم بم بگید من با اسم خودتون میذارمش. دیگه خلاصه با نظراتتون من و رو سفید کنین.. مرسی.....هرچی خواستین بگین یادتون نره.......... 감사합니다:Ha Neul Jung 그것을 즐길 수*Enjoy It
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 152
بازدید ماه : 152
بازدید کل : 10187
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 50
تعداد آنلاین : 1